Памер шрыфта Aa Aa Aa
Колеры сайта Колер Колер
ru by en
Напісаць ліст Пошук па сайце Карта сайта

Вынікі XVII Рэспубліканскага конкурсу спажывецкіх пераваг " Прадукт года-2015»

Вынікі XVII Рэспубліканскага конкурсу спажывецкіх пераваг " Прадукт года-2015»

Рэспубліканскі конкурс спажывецкіх пераваг "Прадукт года" з'яўляецца незалежным праектам па вывучэнні грамадскай думкі аб самых папулярных і запатрабаваных прадуктах, таварах і паслугах на рынку. За гады свайго існавання ён вытрымаў праверку часам і даказаў сваю запатрабаванасць у спажыўцоў і вытворцаў, сродкаў масавай інфармацыі і шырокай грамадскасці.

 

 Традыцыйна пераможцы конкурсу вызначаюцца жыхарамі Рэспублікі Беларусь па выніках агульнарэспубліканскага сацыялагічнага апытання. Вынікі конкурсу разглядаюцца і зацвярджаюцца аўтарытэтным Экспертным саветам. Экспертны савет, які ацэньвае і ўхваляе вынікі нацыянальнага апытання спажыўцоў, складаецца са спецыялістаў профільных міністэрстваў і ведамстваў, сферы гандлю і грамадскага харчавання, маркетынгу і рэкламы, іншых спецыялістаў. 

 

   Пасля ўліку ўсіх меркаванняў і абагульнення вынікаў арганізатары конкурсу вынеслі сваё рашэнне: 

 

- Дыпломам III ступені ў намінацыі "малако" ўзнагароджваецца гандлёвая марка " Вясёлка густу";

 

- сертыфікатам пераможцы (III месца) у намінацыях "МАЛАКО", "СМЯТАНА", "ТВАРОГ" ўзнагароджваецца гандлёвая марка "ВЯСЕЛКА ГУСТУ".

 

    Вынікі XVII Рэспубліканскага конкурсу спажывецкіх пераваг «Прадукт года-2015» ў чарговы раз пацвердзілі, што большасць беларускіх спажыўцоў выбіраюць малочную прадукцыю ад гандлёвай маркі "ВЯСЕЛКА ГУСТУ".

Малако якой тлустасці вы аддаеце перавагу?

З якім густам вы аддаеце перавагу дэсерты тварожныя " на ўра!»?